Dichjarazione di CalPoets nantu à Equità, Diversità è Inclusione
Cum'è un campione di l'arti letterarie, l'educazione artistica è a vita creativa, California Poets in the Schools s'impegna à prumove e pulitiche è pratiche di equità culturale è autoriflessione. Questa orientazione hè stata riflessa in un patronu diversu, membri di Poeta-Maestri è comunità servite dapoi u nostru principiu in u 1964. Ricunnoscemu chì e voci marginali è i testimunianze sò stati spessu esclusi da e conversazioni mainstream è ancu sò integrali à a vitalità è l'intersezzione di e cumunità induve campemu è travagliemu. Ricunnoscemu chì diverse perspettivi anu da esse cunsideratu per fà un cambiamentu reale, durabile è equità.
Avemu l'obiettivu di offre prugrammi culturalmente responsivi in e scole cunvalidendu l'esperienze di i studienti, disturbendu e dinamiche di putere chì privilegianu i gruppi dominanti, è abilità i studienti à parlà. Attraversu i piani di lezioni culturalmente pertinenti, l'avvenimenti publichi formali è e publicazioni sia in linea sia in stampa, avemu u scopu di amplificà e voci di i ghjovani per u benefiziu di tutti.
Rispetemu l'individualità di ogni membru di a nostra cumunità, è simu impegnati à un locu di travagliu senza ogni tipu di discriminazione basatu nantu à razza, culore, religione, sessu, età, orientazione sessuale, identità di genere è espressione, disabilità, origine naziunale o etnica. , pulitica, o statutu di veteranu. Avemu u scopu di creà una cultura urganisazione chì valori u dialogu apertu, custruendu ponti in e nostre cumunità è generà empatia. Avemu u scopu di modellà un autenticu dirigenza per l'equità culturale impegnendu tempu è risorse per diversificà u persunale, u cunsigliu è i Poeta-Maestri, è ancu ricunnoscendu è smantellà l'inequità in e nostre pulitiche, sistemi è prugrammi.