Una Celebrazione Comunitaria di Voci
Contea di Sonoma! Per piacè esci stu sabbatu 24 d'aprile, per aghjunghje a to voce à i Pueti- Santa Rosa ! Margo Perin è Marci Klane seranu in situ, à l'angulu di 4th Street è E Street (davanti à Barnes and Noble) da 12pm-3pm cù materiali è prompts. Cullemu e voce di a cumunità per documentà stu mumentu storicu in u tempu. Tutte e cuntribuzioni seranu salvate in u nostru situ web sottu.
Ùn pudete micca fà u centru? Mandate u vostru puema à info@cpits.org da u sabbatu 24 d'aprile. Trascriveremu o stampemu è l'aghjuntemu à i Pueti per voi !
Includite u vostru nome, è a cità se vulete.
Pruvate questi suggerimenti per avè principiatu:
Scrivite un poema di cinque linee induve ogni linea principia cù "Vogliu ..."
o
Scrivite un poema di cinque linee induve ogni linea principia cù: "Da l'altra parte di a Pandemia..."
Stu prughjettu pueticu interattivu favurizeghja un dialogu cumunitariu pensativu trà tutti i participanti. CalPoets spera d'inspirà i residenti è i visitori à divertisce mentre si impegnanu cù a creatività, a bellezza è a forza chì a puesia offre. Distanziamentu suciale è misure di sicurezza sò in piazza.
L'installazione finale di u prugramma Open & Out, u prughjettu Poetrees hè statu pussibule, in parte, cù fondi da Creative Sonoma , u County di Sonoma è u National Endowment for the Arts . Artisti cullaburatori sò Marci Klane è Margo Perin (vede bios sottu). Un supportu supplementu hè statu furnitu da u Distrettu Centru di Santa Rosa, a Camera di Metro di Santa Rosa è a Cità di Santa Rosa.
Biografia di l'artista collaboratore:
Marci Klane hè un artista multidisciplinariu, chì incorpora scultura, pittura, pupi, performance è puesia in i so travaglii individuali è comunitari, chì sò stati esposti in l'area di a Baia di San Francisco, cumpresu u Santa Rosa Art Center, Sebastopol Center for the Arts, u Museu d'Oakland, è in Chicago è in Europa, è ancu cullizzioni privata. www.marciklane.com
Margo Perin hè u Coordinatore Regionale di u Contea di Sonoma per i Poeti di California in e Scole. Nominee per u Premiu Pushcart, e publicazioni di Margo Perin include Plexiglass; U Oppositu di Hollywood; Solu i morti ponu tumbà: Storie da a prigiò ; è Cumu aghju amparatu à cucina è altri scritti nantu à e relazioni cumplesse di mamma-figlia. Hè u pueta di u memoriale publicu Spiral of Gratitude di San Francisco è cofundatore di Whoa Nelly Press, chì a so missione hè di publicà voci inaudite è marginali. www.margoperin.com